دوست دارم هشتاد و هفت سال زنده بمانم. این عدد را همینجوری پیدا کردم چون از سوم دبستان از ضرب هفت در هشت خوشم می آمد و حاصلضرب را سریع
یاد گرفتم. میگفتیم : هَفل هَشتا، پلنگ و شیشتا و هیچوقت نفهمیدم کدا در نیمه های شب...
ما را در سایت در نیمه های شب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 21:30